Ο kompressor ή υπερσυμπιεστής είναι μια εφεύρεση των αμερικανών αδελφών Ρουτς που μετράει πλέον 135 χρόνια ζωής. Μπαίνει πριν από τον κανονικό κινητήρα του αυτοκινήτου με σκοπό να φέρνει αέρα από έξω, να τον συμπιέζει και να προσφέρει στη μηχανή ακόμη πιο πολύ οξυγόνο για καλύτερες καύσεις μέσα στους θαλάμους ανάφλεξης. Στα σημερινά αυτοκίνητα που βλέπουμε και στους αθηναϊκούς δρόμους έχουμε δύο περιστρεφόμενα στελέχη με τρεις προεξοχές το καθένα να γυρίζουν με 12.000 στροφές το λεπτό μέσα σε έναν ωοειδή θάλαμο.
Ετσι ο αέρας από το περιβάλλον που εισέρχεται στον θάλαμο αυτόν συμπιέζεται, με τη βοήθεια ψυκτικού μηχανισμού κρυώνει και μετά διοχετεύεται στον κινητήρα προσφέροντάς του ένα πλουσιότερο μείγμα και αυξάνοντας τους ίππους που θα δώσει όταν πιεστεί από τον οδηγό. Σε στιγμές ήρεμης οδήγησης ο υπερσυμπιεστής αποσύρεται αυτόματα και διακριτικά. Τα αρχικά SLK δεν έχουν σχέση με τον υπερσυμπιεστή αλλά με τις γερμανικές λέξεις Sportlich (= αθλητικό), Leicht (= ελαφρύ) και Kurz (= βραχύ).